Numele de calitate este Radatz.
Întreaga echipă a familiei Radatz - și în special echipa de management al calității - se asigură că calitatea este menținută stabilă și la un nivel atât de ridicat, prin monitorizare constantă. Peste 50 de controale de calitate pe an arată că Radatz își asumă responsabilitatea pentru produsele comercializate. Monitorizarea continuă a calității afectează toți furnizorii, angajații și furnizorii de servicii - de la livrarea materiilor prime până la prelucrare și livrare.
De la ora 5 dimineața, carnea proaspătă este livrată în camioane frigorifice.
De atunci încolo merge destul de repede: conținutul de grăsime, valoarea pH-ului și, mai presus de toate, temperatura sunt măsurate imediat. Gustul bun al produselor are mult de-a face cu prospețimea absolută. Cumpărarea cărnii este o chestiune de experiență și încredere. De aceea cumpărăm numai de la parteneri austriaci certificați.
În plus, furnizorii Radatz se angajează să respecte condițiile de achiziție strict definite. „Codul de conduită pentru furnizori” este destinat să încurajeze partenerii Radatz să respecte anumite standarde în domeniile bunăstării sociale, de mediu și a animalelor.
Managementul calității Radatz se bazează mai ales pe virtutea unei singure familii: onestitatea. Se acordă atenție siguranței, dezvoltării continue continue a produselor și păstrării fără compromisuri a bunului gust al produselor tradiționale.
Pentru ca totul să funcționeze atât de ușor, există runde zilnice dimineața în productie în care oamenii vorbesc, discută și gustă.
Și doi sunt întotdeauna acolo: Franz Radatz Junior & Senior.