Caută
Categorii produse
    Meniu Close

    Comenzi, plati si livrari

     

    PROCESAREA COMENZII

    • Comenzile se pot plasa online Non-Stop.
    • Minimul de comanda este de 50 ron. (cu TVA inclus)
    • Dupa postarea comenzii veti primi o confirmare de comanda pe email

     .

    .

    LIVRARE IN BUCURESTI SI ZONELE LIMITROFE

    • Livrarea produselor in Bucuresti si in zonele limitrofe se face exclusiv prin curieri rapizi
    • Comenzile primite luni - vineri pana la ora 19:00 se livreaza in aceesi zi (pana la ora 22:00)
    • Comenzile primite sambata si duminica pana la ora 16:00 se livreaza in aceesi zi (pana la ora 19:00)
    • Comenzile primite dupa orele specificate mai sus, se livreaza a doua zi. (in intervalul orar agreat de Dvs)
    • Pentru confirmarea exacta a intervalului orar de livrare veti fi contactata telefonic de catre curier, dupa plasarea comenzii

     .

    LIVRAREA IN TARA

    • In tara nu livram produse care necesita refrigerare (branzeturi, lactate, oua, mezeluri, carne, legume, fructe)
    • De asemenea, in tara nu livram produse fragile (sticle de sticla, etc) si comenzi cu greutate totala de peste 3 kg.
    • Livrarea produselor in tara se va face prin Fan Courier in maxim 48 ore de la plasarea comenzii – cu plata prin card online

     

    COST LIVRARE

    • Costul livrarii standard este in valoare de 10.00 ron. (cu TVA inclus)
    • Pentru comenzi mai mari de 200 ron (cu TVA inclus) livrarea este gratuita.

    .

    URMARIRE COMANDA

    Informarea cu privire la stadiul comenzilor se face prin e-mail la adresa indicata pe formularul de comanda.

    In cazul în care un produs comandat de către client nu poate fi livrat de către U-Shop din motive independente de voința acestuia, U-Shop va informa clientul în acest sens

     .

    CUM COMAND

    • Alegi toate produsele de care ai nevoie -> le introduci in cos
    • Click pe “Cosul meu” din partea din stanga sus a paginii (=> vei vizualiza toate produsele selectate)
    • Click pe butonul “MERGI LA COS” (din partea de jos a cosului de cumparaturi)
    • Vei ajunge astfel in urmatorul pas al comenzii, in fereastra : “ COS CUMPARATURI”

     

    • PASUL 1.  - “ COS CUMPARATURI”
      • Poti face actualizari de cantitati utilizand butonul “ACTUALIZARE COS CUMPARATURI”
      • Poti sterge produse, selectandu-le si apoi utilizand actiunea de  “ACTUALIZARE COS CUMPARATURI”
      • Poti adauga produse, utilizand butonul “CONTINUA CUMPARATURILE”
      • Poti alege intervalul de livrare, tinand cont de un minim de 4 ore necesar pentru livrare, incepand cu momentul validarii comenzii
      • Pentru a trece la etapa urmatoare a comenzii, trebuie sa accepti/bifezi Termenii si conditiile de utilizare a sitului

     

    • PASUL 2. – “ LANSARE COMANDA”
      • “ADRESA DE FACTURARE” - Selectezi o adresă de facturare din lista ta sau introduci o nouă adresă
      • “ADRESA DE EXPEDIERE” - Selectezi o adresă de expediere din lista ta sau introduci o nouă adresă. De asemenea, poti opta pentru ridicare din magazinul nostru : U-Shop Fainari – adresa: str Fainari, nr 3, sector 2, Bucuresti. In acest caz, costul de livrare este de zero lei.
      • “METODA DE EXPEDIERE” – Expedierea produselor se va face prin curier  rapid
      • “METODA DE PLATA” – Plata pentru comanda se poate face :
        • Utilizand cardul la livrare
        • Numerar la livrare
        • Card online
      • “INFORMATII PLATA” – Sunt disponibile informatiile privind valoarea finala a comenzii.
      • “CONFIRMARE COMANDA” – Se prezinta toate informatiile privind comanda. Sunt disponibile informatiile privind: Adresa de livrare/facturare, metoda de plata, metoda de expediere si lista de produse comandate.După confirmarea comenzii, acesta va fi procesată. Comenzile o dată confirmate , nu pot fi anulate.

     

    CUM PLATESC

    1. Pentru livrarea in Bucuresti si zonele limitrofe, poti plati:

    • online: cu cardul bancar
    • ramburs (numerar, la primirea coletului)
    • ramburs (cu cardul la livrare)

    2. Pentru livrarea in tara, poti plati online cu cardul bancar

    În cazul în care alegi varianta plății la livrare (ramburs), plata se va face în momentul în care produsele ajung la adresa de livrare.

    În cazul in care platesti cu cardul la livrare, plata se va face la un POS Bancar, pus la dispozitie de catre curier, procesarea platii fiind facuta de operatorul de plati.

    Pentru a efectua plata cu cardul online, utilizatorii trebuie să respecte fiecare și toate instrucțiunile care ar putea apărea pe ecran și a furniza următoarele informații:

    a) numărul cardului; 

    b) data de expirare a cardului și

    c) orice alte informații solicitate pe ecran.

    Toate informațiile furnizate în aceste scopuri sunt inscripționate pentru a asigura o securitate maximă. Informațiile introduse de Utilizatori sunt transferate pe un server securizat ce aparține companiei Viva Payment Services S.A.

    Bonul fiscal va fi eliberat pentru fiecare comandă în parte și va însoți produsele livrate. 

     

    Important!

    • U-shop , își rezervă dreptul de a suspenda/anula orice comandă/livrare asupra căreia există suspiciuni cu privire la vreo acțiune ilegală sau frauduloasă privind modalitatea de plată.
    • Toate tranzacțiile bancare vor fi efectuate într-o manieră securizată, operatorul / procesatorul de plăți fiind garantul acestei securități din punctul de vedere al efectuării plăților online și se obligă să protejeze toate datele și informațiile personale ce au legătură cu modalitățile de plată online.
    • În ceea ce privește detaliile cardului bancar, se menționează în mod expres că U-Shop nu stochează datele furnizate de Utilizatori, care sunt procesate de către procesatorul de plăți Viva Payment Services S.A., cu care U-Shop deține un acord comercial în vigoare pentru procesarea plăților pentru produsele achiziționate prin intermediul Site-ului.

     

     LIVRAREA COLETELOR

    Poti opta pentru:

    •    livrare colet la usa ta 
    •    ridicare colet din magazinul nostru U-Shop, adresa: Fainari, nr 3, sector 2, Bucuresti

    Livrarea se efectueaza in fiecare zi de luni pana duminica in intervale orare de câte 2 ore. 

    Important!

    • Clientul se obligă sa fie prezent la recepționarea comenzii la adresa indicată în comandă. În cazul în care Clientul nu este disponibil să recepționeze personal comanda, acesta va desemna o altă persoană în locul său.
    • Daca Clientul sau o altă persoană desemnată de Client nu recepționează (din culpa Clientului sau, dupa caz, a persoanei desemnate de Client) comanda în ziua si intervalul orar comunicate, respectiva comanda va fi anulată automat
    • Clientul are obligația de a verifica corectitudinea informațiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validării comenzii (strada, numărul străzii, blocul/clădirea, numărul, etajul, codul interfonului, codul poștal). În cazul apariției unor erori la introducerea acestor informații, U-Shop nu va fi făcut responsabil pentru imposibilitatea livrării comenzii, livrarea cu întârziere a comenzii sau pentru orice alte consecințe.
    • Clientul sau persoana desemnată de acesta se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar selectat. În caz contrar, clientul va suporta costul de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectării, doar cu acordul curierului. Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către U-Shop la momentul predării produselor comandate către client la adresa selectată de acesta la momentul validării comenzii.
    • Clientul sau persoana desemnată se obligă să verifice livrarea, starea produselor și să semneze documentul de livrare prezentat de către curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat și bonul fiscal ce conține toate informațiile despre produsele livrate (cum ar fi denumire produs, cantitate, preț).
    • În ipoteza în care data și ora de livrare selectate de către client nu vor putea fi respectate, clientul va fi imediat informat prin toate mijloacele puse la dispoziție de către client, respectiv prin intermediul poștei electronice sau SMS.
    • În caz de întârziere a livrării produselor comandate, U-Shop sfătuiește clientul să anunțe această întârziere contactând serviciul Suport, pentru a putea găsi soluția optimă în vederea livrării produselor.
    • Având în vedere că U-Shop nu poate garanta identitatea Utilizatorilor înregistrați, aceștia au obligația de a informa U-Shop dacă au orice dovezi privind furtul și/sau utilizarea frauduloasă de către o terță parte a cardului lor de credit asociat cu profilul U-Shop. Astfel, dacă un Utilizator nu informează U-Shop cu privire la această însușire, U-Shop nu va accepta nicio răspundere cu privire la vreo utilizare frauduloasă a contului Utilizatorului care ar putea fi efectuată de către terțe părți, deoarece U-Shop și platforma de plăți a acestuia acționează în mod activ pentru a proteja utilizatorii prin măsuri adecvate de securitate. U-Shop sugerează ca Utilizatorii să raporteze autorității de Poliție competentă orice furt, însușire sau utilizare necorespunzătoare a cardului lor de credit.
      Dacă este necesar, U-Shop se angajează să colaboreze cu Utilizatorul și autoritățile competente în furnizarea dovezilor fiabile privind taxele aplicate greșit. În eventualitatea unei fraude, U-Shop își rezervă dreptul de a întreprinde orice acțiune corespunzătoare dacă a fost afectată prin utilizarea necorespunzătoare a site-ului.

     

    ATENTIONARE SPECIALA! Atragem atentia ca, uneori, datorita manipularii incorecte a coletelor de catre firma de curierat, produsul/produsele pot ajunge in stare defectuoasa. Daca acest lucru se intampla, va rugam sa intocmiti, impreuna cu reprezentantul curierului, un proces verbal de constatare deficiente si sa ni-l aduceti la cunostinta urgent! In lipsa acestui proces verbal, orice reclamatii ulterioare nu pot fi luate in considerare de catre firma de curierat, si, implicit, de catre noi.